Lázár Jánosra bízta a Rákosrendezővel kapcsolatos feladatokat a kormány
A miniszter hangolja majd össze egyebek mellett a terület értékesítését követően a vevővel folytatandó tárgyalásokat.
A miniszter hangolja majd össze egyebek mellett a terület értékesítését követően a vevővel folytatandó tárgyalásokat.
A Lázár János alá tartozó MÁV kitart amellett, hogy az, hogy bizonyos munkákat otthonról is el lehet végezni, még nem jelent otthoni munkavégzést.
A Építési és Közlekedési Minisztérium hét pontban fogalmazta meg, mire kötelezi rövid határidővel a vasúttársaságot.
A MÁV szerint túl sokat akarnak, túl korán, túl rövid határidővel. Szokatlan módon közleményben panaszkodnak és üzennek az ÁSZ-nak.
A hatályos jogszabályok szerint ugyanis Budapesten legfeljebb 90 méteres épületeket lehet építeni.
A lőrinci lakosok korábban jelezték, egy zajvédő fallal is elégedettek lennének.
A dolgozóknak a lap szerint december közepén szóltak, hogy vagy átmennek a kommunikációs feladatok elvégzésére újonnan létrehozott Tájékoztatási és Információs Központhoz, vagy megszűnik a munkaviszonyuk.
Nem csak a határellenőrzés volt a várakozás oka Románia schengeni csatlakozása előtt sem.
A kerületi önkormányzat cége szerint a tárcánál azt se tudták, kié a szobor, amit irodabútorok közé leltároztak.
A színész etikátlannak tartja karácsony előtt „páros lábbal kib.szni” egy háromgyerekes, hívő, református, székely származású családanyát csak azért, mert tiszás a férje.
Jékely Berta azt írta, hogy a helyettes államtitkár végig férje politikai szerepéről beszélt neki mint a leváltása indoka.
A tárcavezető szerint szakmai okokból fokozták le a tiszás képviselő feleségét, a kormány elleni hergelést viszont nem tudja elfogadni.
Jékely Berta végkielégítést sem kap.
Egy új törvénymódosító javaslat jelentősen kiszélesítené az építési miniszter jogkörét. Lázár János ez alapján megvétózhatna szinte bármilyen, költségvetési vagy uniós forrásból megvalósuló beruházást, mert a jóváhagyása nélkül közbeszerzés győztesével nem lehetne szerződni. A korlátozás nem vonatkozik a kisebb értékű egyházi és “nemzetpolitikai célú” építkezésekre.
Emellett pedig régi kocsik felújítására és használt járművek bérlésére is készül a vasúttársaság, hogy kiszolgálja az egyre nagyobb utasközönséget.
A jogvédő szervezet szerint meg akarják félemlíteni Bátonyi Pétert.
Ismeretlen tettes ellen, hivatali visszaélés és hamis vád miatt tesz feljelentést az Építési és Közlekedési Minisztérium, miután a tárcától időközben kirúgott Bátonyi Péter a Partizánban rántotta le a leplet az állítása szerint jogsértő módon lepapírozott műemléki felújításokról.
A szakértő a vele készült interjú előzetesének megjelenése utáni napon kapott értesítést arról, hogy nem tartanak igényt a munkájára a Lázár János fennhatósága alá tartozó építési minisztériumnál.
Repkednek az ezermilliárdok az Építési és Közlekedési Minisztérium terveiben. Rengeteg vonatot, mozdonyt és buszt vennének a következő tíz évben, de költenének gyorsvasútra is.
Könnyített feltételekkel vehetnek át ugyan állami kastélyokat az önkormányzatok, ám az épületek fenntartását sokszor nem tudják vállalni. Az biztos, hogy a Márki-Zay Péter vezette Hódmezővásárhely megpályázza az egyiket – a polgármester szerint azért, hogy “ne lopják el”. Lázár János a kastélypályázaton tőkeerős vállalatok jelentkezését is várja, ám azok egyelőre hallgatnak.